DRUK WNIOSKU O WYDANIE DUPLIKATU KLAUZULA INFORMACYJNA
Zasady wydawania dokumentów, świadectw i duplikatów
Upoważnienie do odbioru dokumentów
Upoważnienie do odbioru świadectwa maturalnego — kopia
Zasady wydawania duplikatów
Wydawanie duplikatów świadectw, dyplomów szkolnych na podstawie dokumentacji przebiegu nauczania w Zespole Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem
I. Podstawa prawna wydawania duplikatów świadectw, dyplomów szkolnych.
- § 24 ust.1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2019 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U. 2019 r., poz. 1700)
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz.U. 2019 poz. 1148 z późń.zm.)
W celu wystawienia duplikatu - należy złożyć:
- wniosek o wydanie duplikatu
- w przypadku, gdy wnioskodawca nie jest osobą, na którą wystawiono dokument - należy okazać upoważnienie wystawione przez właściciela dokumentu.
II. Opłaty za wydanie duplikatu
Opłata za sporządzenie duplikatu wynosi 26 zł za każdy dokument. Zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej z dnia 12 października 2016 r. tj. (Dz.U. 2019 r. poz. 1000 z późn. zm.) za duplikat świadectwa pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od legalizacji dokumentu, tj. 26,00 zł.
Opłatę wnosi się na rachunek bankowy: 60 9430 0006 0038 4445 2000 0001
Tytuł wpłaty: za duplikat oraz imię i nazwisko osoby, na którą wystawiony został duplikat.